Assessment centrum: Moderní nástroje výběr zaměstnanců

Monografie je určena personalistům, ale i studentům a manažerům.

MÍRNĚ NATRŽENÁ VAZBA

Dostupnost Skladem (1 ks)
Kód: A2273
159 Kč
Assessment centrum: Moderní nástroje výběr zaměstnanců
Poštovné zdarma
Poštovné zdarma
Při objednávce nad 1500 Kč
Garance vrácení peněz
Garance vrácení peněz
100% garance vrácení peněz za objednané zboží
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
PO - PÁ 7.00 - 14.30
Více než 20 let
Více než 20 let
Na trhu od roku 1998

Pomocí assessment centra si vyberete přesně takové zaměstnance, jaké organizace potřebuje.

Monografie Assessment centrum. Moderní nástroje výběru zaměstnanců věnuje pozornost aktuálnímu trendu v oblasti diagnostických metod používaných v personalistice, a to především využití virtuálního assessment centra, s nímž se na trhu práce v poslední době stále častěji setkáváme. Assessment centrum je systematický výběrový nástroj, který hodnotí aktuální schopnosti jedince a stanoví jeho budoucí profesionální rozvoj. Jinými slovy, je to metoda založená na pozorování účastníků výběrového řízení v navozených modelových situacích a následném porovnání jejich znalostí, schopností a dovedností s požadavky na výkon konkrétní pracovní pozice, převážně pozice ve vrcholovém managementu. Tato - velmi propracovaná - metoda umožňuje hodnotitelům již během výběrového řízení detailně prověřit konkrétní schopnosti a dovednosti kandidáta, identifikovat jeho silné a slabé stránky, reakce na krizové situace a způsoby jeho chování, a vnést tak objektivitu do rozhodování o obsazení příslušných pozic a následném řízení zaměstnanců. Umožňuje zkrátka vybrat přesně takové zaměstnance, jaké organizace potřebuje. V případě virtuálního assessment centra – které má podobnou strukturu jako klasické assessment centrum - řeší jedinec v rámci diagnostiky příslušné úkoly v elektronickém prostředí a od klasického se liší tím, že umožňuje preciznější měřitelnost sledovaných parametrů. Autorky – odborné pracovnice společnosti ŠKODA AUTO Vysoká škola – dovolují nahlédnout do zákulisí personálního výběru, získáváním zaměstnanců počínaje a výběrem vhodného kandidáta na dané pracovní místo konče. Cílem publikace je představit assessment centrum jako pokročilý výběrový nástroj, charakterizovat základní metody při jeho vytváření, analyzovat výhody a nevýhody jak klasického, tak virtuálního assessment centra, porovnat je a diagnostikovat situace, v nichž je efektivnější aplikovat klasické či virtuální assessment centrum. Nedílnou součástí publikace jsou etické aspekty využívání assessment center. Kniha je obohacena četnými případovými studiemi, ukázkami z praxe, rolovými hrami i přehledně uspořádaným grafickým znázorněním práce s klasickým i virtuálním assessment centrem. Monografie je určena především - ale nejen – personalistům. Díky četným praktickým příkladům se může stát neocenitelnou pomůckou studentům a všem zájemcům o dané téma, včetně manažerů všech úrovní řízení, psychologů apod.

Doplňkové parametry

Kategorie: Osobní rozvoj a styl
Vazba: Brožovaná
Autor: Jana Pechová, Veronika Šíšová
EAN: 9788072614523
Formát: 160 x 235 mm
Počet stran: 180
Rok vydání: 2016

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Podobné produkty

Líheň podnikatelských nápadů
69 Kč
A3310
Marketingová komunikace + DVD
399 Kč
A4187
Mentální odolnost : Klíč k budoucnosti
149 Kč
A2476
Ladislav Špaček Úspěšný obchodní zástupce
149 Kč
A3305
Zamrzlá produktivita - Miloš Toman
149 Kč
A4076
Umíte přesvědčit
Umíte přesvědčit?
Skladem (1 ks)
99 Kč
A3545
Tajemství spolupráce v týmech
99 Kč
A3175