Učebnice Francouzština pro firmy je určena studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale i všem ostatním, kteří již ovládají francouzský jazyk na středně pokročilé až pokročilé úrovni a potřebují se zdokonalit v odborné francouzštině zaměřené na hospodářskou sféru.
Kniha je rozdělena do tematických okruhů, týkajících se jednotlivých činností podniku:
- hledání zaměstnání a řízení lidských zdrojů
- základní charakteristiky podniku a jeho rozvoj
- život výrobku (produkce, marketing, distribuce, obchodní akce)
- finance (banka, burza, účetnictví, daně)
- představení jednotlivých forem vnější i vnitřní komunikace podniku pro využití v osobní i profesní praxi (sjednání schůzek,
- organizace obchodní cesty, telefonování atd.)
Závěrečná kapitola zasazuje podnik do širšího makroekonomického prostředí a seznamuje čtenáře se základní francouzskou odbornou terminologií v této oblasti.
Každá kapitola se skládá z několika podkapitol, které obsahují:
- úvodní text (texty jsou doplněny úryvky autentických dokumentů, jako např. články z francouzského tisku, ale i vzory smluv,
- inzeráty, dialogy atd.)
- přehled klíčových slov a slovních spojení
- kontrolní cvičení a závěrečné překladové cvičení
- úkoly k zamyšlení pro samostatnou práci studenta
- klíč ke cvičením
Na konci učebnice najdete francouzsko-český slovníček rekapitulující probranou slovní zásobu, který vám usnadní práci s knihou i odbornými texty.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ostatní |
---|---|
Vazba: | Brožovaná |
Autor: | Kateřina Dvořáková |
EAN: | 9788025115992 |
Formát: | 170 x 225 mm |
Počet stran: | 328 |
Rok vydání: | 2007 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.