Poštovné zdarma
Při objednávce nad 1500 Kč
Garance vrácení peněz
100% garance vrácení peněz za objednané zboží
Zákaznická podpora
PO - PÁ 7.00 - 14.30
Více než 20 let
Na trhu od roku 1998
Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM), která vám pomůže získat jejich věrnost a samozřejmě i zvýšit objem vašeho obchodu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní rozvoj a styl |
---|---|
Vazba: | Brožovaná |
Autor: | Ken Burnett |
EAN: | 9788072266555 |
Formát: | 170 x 225 mm |
Počet stran: | 384 |
Rok vydání: | 2005 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.