Nekomplikujte to!
Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA.
MÍRNĚ POŠKRÁBANÁ VAZBA, ZAŽLOUTLÁ.
Richard Koch, autor knihy The 80/20 Principle, jedné z nejúspěšnějších knih o podnikání vůbec, přichází s dalším geniálním konceptem, který zásadním způsobem ovlivní úspěšnost jakékoli firmy. Jedná se o princip zjednodušování. Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století jsou totiž příběhy zjednodušování. Podnikatelé, kteří dokázali změnit nejen tvář byznysu, ale i způsob, jak pracujeme a žijeme – ať už to byl Steve Jobs, Henry Ford nebo Ingvar Kamprad – byli v drtivé většině především velkými zjednodušovateli.Richar Koch a Greg Lockwood vám v této knize nabízejí návod, jak najít to správné zjednodušení právě pro vaši firmu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní rozvoj a styl |
---|---|
Vazba: | Brožovaná |
Autor: | Richard Koch, Greg Lockwood |
EAN: | 9788072614516 |
Formát: | 165 x 235 mm |
Počet stran: | 280 |
Rok vydání: | 2016 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.